2013. június 17., hétfő

1.rész ~ Kezdet




Nana pov:
Reggel arra keltem hogy az ébresztőórám üvölt mint a fába szorult féreg.Nagy nehezen de rá vettem magam hogy kikapcsoljam,aztán el vonszoltam magam a
fürdőig és a tükörbe néztem.De Bár ne tettem volna.Rendesen nyúzott volt a fejem.A hajam összevissza állt,karikás volt a szemem is.Az a rohadt edzés már megint
ki tett magáért.Sokáig tartott és mire el tudtam fel is kelhettem.Gyorsan le zuhanyoztam és a többi teendőm is elvégeztem.Majd le mentem reggelizni addigra már Rara is lent volt.
-Reggelt.-köszöntem neki
-Jó reggelt.-mondta élet vidáman.Komolyan hogy lehet valaki kora reggel ilyen fitt?!Ezt soha nem fogom meg érteni.Le ültem és elkezdtem nyugodtan reggelizni.
-Lányok mozgás el fogtok késni.-mondta apa és tapsolt is kettőt.Mire mi fel pattantunk a helyünkről és már mentünk is.A suli nem volt messze de közel sem volt.
Nem akartam gyalogolni ezért inkább vártam egy buszt.Persze Rara az istenért sem jött volna velem hogy ne unatkozzak,nem ő inkább gyalogolt.Felszálltam a
buszra és kerestem egy szabad helyet.De már csak egy fiú mellett volt egy szabad hely.
-Bocsi le ülhetek?.-kérdeztem tőle mire rám emelte t a tekintetét.
-Persze.-mondta és el vette a táskáját helyet adva ezzel nekem
-köszi.-mondtam neki kedvesen.Innentől nem beszéltem vele de ahogy el nézten nem volt rossz pasi.Egész helyes volt.Mikor a suli busz megállójához értem leszálltam,de az idegen is követett.Ez egy égi jel.Rara már ott kalimpált nekem a bejáratnál hogy siessek már.
-Ajhhh, már.Nem.-kiabáltam oda neki mire vállat vont és be ment.
-Te is ide jársz,.-kérdezte az idegen
-Igen.Te is,.-kérdeztem
-Csak most iratkoztam át.És hát hogy is mondjam.Nem tudnád meg mondani hol van az igazgatói?.-nyögte ki végre
-De.És ha nagyon szépen még kérsz el is kísérlek oda.-mondtam neki mosolyogva.(Minek is mosolygok én folyton?!)
-Léci.-mondta és közben ő is mosolygott.
-Okés gyere.-mondtam és el indultunk az igazgatói felé.
-Mekkora egy tuskó vagyok.Még be sem mutatkoztam.Byun BaekHyun.-mondta és kezet nyújtott

-Lee Nana.-viszonoztam a kéz fogást.Tök puha bőre van fiú létére.Miután bemutatkoztunk meg is érkeztünk az igazgatóihoz.Ő bement én meg leültem a várakozóba.

RaRa pov:
Reggel a bátyám keltett ugyanis el kellett vele mennem futni,minden reggel ez van...Általában 2-3 kilométert futunk reggel az esti futásról már nem is mesélnék inkább.
Lezuhanyoztam,majd minden reggeli teendőm elvégezte után elindultam Nanáékhoz.
Köszöntöttem a nagybátyámékat majd leültem az ebédlő asztalhoz.Lassan Ő is letalált míg én egy két lábon járó energia bombaként viselkedtem,Ő meg,mint egy zombi.Miután megreggeliztünk elköszöntünk szüleitől és elindultunk a suliba én gyalog akartam menni,de Nana meg busszal.Így külön mentünk suliba.
Ahhoz képest,hogy gyalog jöttem előbb odaértem a sulihoz,mint megvártam a kapuba,de nem egyedül jött kapálóztam neki,majd elindultam a bejárathoz.Kipakoltam a szekrényembe ,s elindultam az osztályba.
-Rara!-futott oda hozzám egyik barátnőm,a sok közül.-Képzeld lesz pár új osztálytársunk!-mondta vigyorogva,közben elindultunk az osztályba.
- Hogy érted,hogy "új osztálytársak" nem csak egy jön?-kérdeztem meglepetten.
-Igen,ráadásul fiúk.-mondta még mindig vigyorogva.
Beértünk az osztályterembe,ahol a tanár már bent volt.
-Elnézést a késésért csak akadt egy ki problémám..-hazudtam,majd meghajoltam.
-Semmi baj Sangra foglalj helyet.-mosolygott.- És te miért késtél Hyemin?-vonta kérdőre a lányt.
- Ne haragudjon,de nekem segített!-emeltem fel a kezem,mire egy szemforgatás közepette jelezte a lánynak,hogy üljön le.
-Nos,gyerekek,mint már értesültettek róla jött 12 fiatal a suliba ezek közül páran idekerülnek ebbe az osztályba szeretném,ha normálisan viselkednétek,mikor megérkeznek..Értve vagyok?
-És mi lesz,ha nem?-kérdezte az egyik jó madár.
- Azt ne akard megtudni..- ült le székébe a tanár.
-Hoobae,inkább a tanulással foglalkozz!- fordulta felé egy pillanatra.
-Aki itt Hoobae kifejezést használhatja az én vagyok..-szólt  be.
- Ugyan miért?- fordultam hátra.- Azért mert te vagy az osztály,illetve az iskola ökre aki még egy disznónál is hülyébb? Vagy mert idősebb vagy 2 hónappal 12 órával 30 perccel és 12 másodperccel?-vontam fel egyik szemöldököm.- Ugyan kérlek!- húztam gúnyos mosolyra szám.
-Gyerekek!- szólt ránk a tanár,mire szemet forgatva,de vissza fordultam.-Na szóval..-kezdett bele.-Arra való tekintettel,hogy hamarosan megérkeznek az új osztálytársaitok nem adom ki a dolgozatokat.-erre  a kijelentésére a fél osztály ujjongani kezdett.Ennek az örömnek egy kopogás vetett végett,az igazgató úr és mögötte 5 személy jött be az ajtón. Megtartotta a kis hegyi beszédét majd egyenként bemutatta őket.
Persze Hoobae nem tudta visszafogni magát és egy epés megjegyzést vettet oda nekik.
- Nem tudnád 5 mp-re befogni a pofád?-fordultam ingerülten hátra.- Vagy,ha  nem tetszik valami arra van az ajtó!-mutattam az irányába.-Nem azért járok iskolába,hogy a te hangodat halljam.!
- Sangra és Jihoon most fejezzétek be!-kiabált ránk a tanár,ismét előre fordultam,az igazgató elköszönt majd visszament az irodájába.-Foglaljatok helyet valahol.-mosolygott a tanárnő rájuk.Mindenki elindult helyett keresni magának,mellém egy sötét barna,inkább fekete hajú srác ült,ha az emlékezettem nem csal akkor Krisnek hívják.
-Sangra,igaz?-fordult felém,mire feleszméltem gondolat menetemből.
-Hmm?Igen.-nyögtem ki végül.-De szólíts csak RaRának..-mosolyogtam.
- Rara,szép becenév.-mosolygott rám,mire éreztem,hogy zavarba jövök.
-Gomawo..-sütöttem le szemeimet.Az óra hátra lévő részét beszélgetéssel töltöttük be kellett mindenkinek mutatkoznia...Persze a mögöttem ülő hülye gyerek nem bírt a szájával..Esküszöm egyszer beverem neki.



1 megjegyzés: