2013. június 15., szombat

Bevezető~

 Nana pov:
A nevem Lee Nana,20 éves lény vagyok ami a családomra nézve néha jó néha rossz.Szüleim eleinte nem örültek hogy lánynak születtem mert jobban örültek 
volna egy fiúnak,de később bele nyugodtak és én lettem úgy mond apuci kicsi lánya.Apa sok harcművészetett tanított nekem amit nem értettem miért kellet,de 
ő azt válaszolta minde  egyes kis hisztimnél mikor nem akartam gyakorolni hogy "lány vagy meg kell magad védened valahogy".Ilyenkor mindig bele nyugodtam
és tovább gyakoroltam.Pár év alatt elég rendesen meg tanultam a kardforgatást,íjászatot és a fegyverrel való lövész is.Meg kell mondanom a fegyver nagyon 
el nyerte a tetszésem és barátnőmét is.Aki nem más mint az unokatesóm és legjobb barátnőm is egyben.Lee Sangra.Egy évvel fiatalabb nálam de a szája  ,annál is  nagyobb,és nem utolsó sorban egy hatalmas troll is.Ő is ki lett képezve rendesen néha együtt is gyakorlunk és valamikor ő valamikor én győzők.
Valamikor  egymást segítve kell megcsinálnunk egy adott dolgot.

Rara pov:

Lee Sangra vagyok 19 éves pár hónap múlva húsz.Átlagosnak nem mondhatom magam,a szüleim dús gazdagok,s nem szenvedek hiányt semmibe..Egy két lábon járó energia bomba,mindig vidám lány vagyok..Így utólag hozzátenném,hogy egy jó nagy troll is.
Kitűnő tanuló vagyok az iskolába,és a tanárok,diákok kedvence...A tanórákon egy kis angyal,míg tanárórákon kívül pedig ép az ellentéte vagyok.
Kicsi korom óta harcművészetet tanulok,de e-mellett még  nagyon sok mindent tanulok az unokatesómmal,aki egyben a legjobb barátnőm is.
Van egy bátyám Jiho-nak hívják Ő apuci és anyuci kis kedvence,de azért engem se hanyagolnak el.A bátyámmal nagyon jó viszonyom van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése