2013. október 30., szerda

13.rész ~ Minden rendbe fog jönni.

Rara pov:
-Ami köztem és Nana közt történt csak rám és rá tartozik.Rátok nem.Miatunk ne vesszetek össze.Nem gondoljátok,hogy ez egy kicsit gyerekes?-motyogtam halkan,mivel elégé megfájdult a vállam.Nanára pillantottam,éppen próbált felállni,odasétáltam hozza,majd kezet nyújtottam neki,amit egy kis idő után,de viszonzott,felhúztam majd odamentem Krishez.-Kérj bocsánatot.-néztem fel rá,válaszul megrázta a fejét.-Kris,ha nem kérsz bocsánatot elmegyek.-mondtam nemet nem tűrő hangnemben.
-Bocsánat.-motyogta az orra alatt,majd kiviharzott a szobából,még egy pillantást vetettem Nanára,majd Baekhyunra s otthagytam őket.Bementem Kris szobájába.Az ágyon feküdt,odasétáltam,majd leültem mellé.
-Oppa..-szólítottam meg.-Miattam ne veszekedj senkivel se.-kezdtem combját simogatni.
-Ne haragudj,de nagyon felhúzott mindkettő.-ült fel.-Nanába nagyot csalódtam.Nem néztem volna ki belőle ezt.-ült fel.
-Nana,már csak ilyen.-sóhajtottam fel.-Meg kellett volna már szoknom. Oppa,nem beszélnék inkább másról?-kérdeztem,miközben egy puszit nyomtam nyakára.
-Persze.-kuncogott.-Mondjuk..Hmmm..Kérek egy csókot.-csücsörített.-Már régen kaptam úgyis.
-Már kapod is.-mosolyogva hajoltam ajkaihoz s lassan megcsókoltam.
-Ühmm..Ez hiányzott nekem.-motyogta a csókba,közben pedig elfektetett az ágyon ügyelve sérült karomra.-Remélem nem baj,ha pár ruhadarabtól megszabadítalak.-vállt el ajkaimtól vigyorogva,kuncogva ráztam meg a fejem,ezzel jelezve,hogy teljes mértékben benne vagyok a dologba..


Nana powo:
-Jól vagy?- kérdezte Baek
- Asszem. - mondtam és leültem.- És te?- kérdeztem barátom
- Velem minden rendben.- mondta de láttam rajta hogy azért ez nem így van.
- Na jó kezd kurvára elegem lenni,le sem feküdtünk és Kris mégis úgy viselkedik mintha olyan szent lenne. Raráról már ne is beszéljünk, komolyan mi van itt?- dühöngtem.
- Jó nyugi.- mondta Baek
- Mégis hogy tudnák lenyugodni?Már az a tudat idegeseit hogy veled se lehet kettesben mert valaki mindig ránk nyit,és álltalában Kris.És utána meg megy a szarkavárás.- mondtam és mérgemben felkeltem és az ajtó felé vettem az irányt.
- Hova mész?- kérdezte Baek
- Beszélek Rarával hogy ez már nagyon sok.- mondtam és feltéptem az ajtót. Mikor elértem a kiszemelt szóba ajtaját hangokat hallottam bentről,benyitottam és elkerekedett szemekkel néztem rájuk.Kris éppen tömködte Rarát de elé rendesen.Kerek szemekkel néztem rájuk majd halkan becsuktam az ajtót és vissza mentem Baek szobájába. Barátom fel s alá járkált majd mikor meglátott felém lépett.
- Mi történt fehér vagy.- mondta és meg fogta a két vállam.
- Komolyan a pofám leszakad, játssza itt a szende szüzet meg hogy vele nem foglalkozik senki?Aztán mikor lehet szétbassza a lábait és kész?- akadtam ki teljesen
- Hé kicsim mi a baj?-kérdezte Baekhyun rám nézve.
- Az hogy ezek most éppen basznak.- mondtam mérgembe mire Baek szeme is elkerekedett a hír hallatán.
- Hogy mi van?- kérdezte
- Jól hallottad.- mondtam mire láttam hogy bedühödik.
- Ezt nem hiszem el.Komolyan ők papolnak itt nekünk,aztán mihelyst senki nem látja őket akkor meg basznak?-kérdezte mérgesen Baek és láttam hogy megfeszülnek az izmai.
- Oké még mielőtt olyat teszünk amit nem kéne húzzunk innen.- mondtam de mintha meg se hallotta volna,elkezdtem rángatni lefelé.Már a lépcsőnél jártunk mire Rara nyögött egy nagyot,már Baek megfordult és egy jól irányzott mozdulattal kitért a kezem elől.Megállt az ajtójuk előtt majd egy határozott mozdulattal rárúgott egyet,az ajtó reccsent egyet majd tokostul kiesett.Gyorsan Baek mellé léptem és vissza fogtam.

Baekhyun powo:
Elöntötte a fejem a düh,ők papolnak nekünk mikor azt csinálják amit elítélnek?El még bántják is Nanát?Na nem azt már nem.Miután rájuk rúgtam az ajtót Nana mögém lépett és megfogta a kezem.
- Na mi van?Szar ha rátok nyitnak?-kérdeztem cinukusan. Rara és Kris nagy meszekkel néztek ránk majd magukra rántották a takarót.
- El ment az eszed Baekhyun?- kérdezte Rara
- Te csak hallgass.-mondtam neki
- Ésszel beszélj,különben is mit képzelsz mit csinálsz?-kérdezte Kris
- Én mint csinálok?Én?Inkább az a kérdés hogy te és Rara mit csináltok!Nem te mondtad hogy mi mit képzelünk magunkról hogy szegény Rara olyan lehangolt és ilyenek?Hüm érdekes módon akarod jobb kedvre deríteni.Az meg a legjobb hogy mi Nanával le sem feküdtünk mégis azt hittétek és elítéltétek.- mondtam és ránéztem Nanára aki engem nézett.
- Menjünk. - mondta Nana
- Jó.- pusziltam meg és már mentünk is,lefelé mentet mindenkivel találkoztunk.
- Mi volt ez haver?- kérdezte Kai
- Még védem azt akit mindennél jobban szeretek,ennyi.-mondtam és megszorítottam Nana kezét.
- Haver nyálas vagy.- mondta Kai mire elröhögtem magam.
- Te is ez leszel,csak meg kell találnod a részed.-mondtam és megveregettem a vállát.
- Én már megtaláltam.-mondta Chanyeol és átkarolta Nanát.
- Na el a kezekkel az asszonyomtól.-mondtam röhögve mire Nana is elnevette magát.
- Na végre,ne legyél morcos.-mondta neki Chanyeol mire én is elmosolyodtam.
- Gyere menjünk.-mondtam és elindultunk. Nana meg sem szólalt egész idő alatt. Egy erdő szélli kis viskóféleségbe mentünk. Nana bent maradt én meg mentem tűzifáért,mikor befejeztem minden tevékenységem Nanához mentem,aki az ablak előtt állt és nézte az erdőt.
- Tetszik itt?- kérdeztem félve,nem volt valami 5 csillagos hotel de nekem kifejezetten tetszett.
- Nagyon.-mondta,közben átkaroltam a derakát és belélegeztem finom illatát.
- Akkor jó.-nyugodtam meg,és szembe fordítottam magammal.
- Nagyon szeretlek.-mondta Nana mire a szívem dobbant egy hatalmasat.
- Én is szeretlek.- mosolyodtam el és megcsókoltam.Csókunkat egy vonyítás szakította meg,Kris vonyítása.
- Ez ki volt?-kérdezi Nana
- Kris,mennünk kéne.-mondtam és Nana felé dobtam egy pulcsit az enyémet,és már mentünk is.Futottunk ahogy csak tudtunk,mikor oda értünk Kris farkas alakban volt még,mihelyst meglátott minket ember alakot öltött magára.
- Mi van?- kérdem

Nana powo:
-Rara elment egy ideje és nem jött vissza.- mondta Kris halkan
- Miért ment el?-kérdeztem
- Mert rosszul érezte magát miattatok.- köpte szavait.
- Na itt álljunk meg,nem én ugrottam neki a másiknak mert valamit félre értettem.Nem én vágtam a másikat a falnak és utána meg bújta ágyba valakivel.- mondtam mérgesen mire le hajtotta a fejét.
- Jól van ezt most hagyjuk,keressük meg Rarát.-mondta Kris
- Miért is keressük meg?- kérdeztem mire Kris szeme elkerekedett.
- Hogy kérdezhetsz ilyet.A rokonod nem?Nem érdekel mi van vele?-kérdezte mérgesen
- De érdekel,de mért kell mindig nekem keresnek őt?Farkas vagy nem?Érzed a szagokat?!.-oktattam ki.
-Ezt te most komolyan gondolod?-kérdezte Kris
-Mért kéne szívességet tennem neked?-kérdeztem karba font kézzel.
-Mindennél fontosabb nekem,bele örülök ha történik vele valami.Kérlek.-nézett a szemebe
- Tudod ha az elején szépen meg kérsz akkor egyből igent mondok.-mondtam mire Baekhyun elmosolyodott.
-Most szórakozol velem?-kérdezte Kris
-Nem csak vannak emberi normák.-mondtam.-Na akkor most még agyalsz vagy végre elindulunk?-kérdeztem.
-Na jó én erre ti arra.Ha megtaláljátok Baekhyun...-kezdett bele de Baek közbe szólt.
-Akkor majd vonyítok.-mondta Baekhyun és megfogta a kezem.Vagy 2 órán keresztül kerestük mire Kris vonyított egyet,kezdtünk megörülni és siettünk a hang után. Kris egyedül állt ott lehajtott fejjel.
- Menjünk haza.- mondta halkan
- De mi...-kezdtem bele mire most ő vágott közbe
- Ott a helyetek,főleg neked haver.-nézett Baekhyunra.
- Oké menjünk.- mondta barátom és kezemet fogva indultunk el.
- Fázol?-kérdezte Baekhyun
- Nem.-ferdítettem mert tény már későre járt és nem volt jó idő.Egyszer csak egy pulcsi landolt a fejemen.Le vettem a fejemről és Baekhyun felé néztem de nem ő volt Kris dobta nekem a pulcsiját.
- Nem kell.-mondtam
- Ennyire nem kell utálni.-mondta Kris
- Nem utállak de ha megfázol akkor Rara viszont igen,vedd vissza.-adtam neki vissza a felsőt.vonakodva de felvette.Mosolyogva simogattam meg a karját.
- Minden oké lesz.-biztatam kicsit mire vállam fölött átkarolt egy kicsit.
- Sajnálom a mait.-mondta halkan de hallottam.
- Én is.-ismertem be.
- Szent a béke?-kérdezte
-Mikor voltunk össze veszve?-kérdeztem mosolyogva mire ő is elmosolyodott.
-Oké elég volt ennyi.-mondta Baek és vissza húzott magához, és adott a fejemre egy kis puszit.Mikor vissza értünk hozzájuk bementünk és ki volt ott?Na ki?Nem nem fogjátok kitalálni de Rara.Semmi baja nem volt,elvolt a fiukkal.Mikor Kris meglátta oda rohant hozzá és magához rántotta.Mosolyogva néztem rájuk majd mi felsurrantunk Baekhyun szobájába.Ott magához húzva megölelt.
-Teljesen átfagytál.-mondta és még közelebb húzott magához.
-Ne előttem.-takarta el a szemét Chanyeol
- Nincs itt semmi,csak teljesen átfagyott.Nem akarom hogy megfázzon.-mondta Baek
-Akkor jöhet egy csopi ölelés?-kérdezte kicsit buzisan.-mire én felnevettem és már meg is éreztem egy másik kezet a hátamon.
-Haver nem kéne tapizni.-mondta Baek és röhögve elvette Chanyeol kezét a hátáról.
-Kop kop.-jött be valaki
-Kris hát te?-kérdeztem
- Csak meg akartam köszönni hogy tudod..- kezdett bele de félbe szakítottam.
- Tisztázzunk valamit,nem kell megköszönnöd semmit.És ha valamivel is megbántod Rarát eskü elő jön a vérengző ösztönöm de azt nem köszönöd meg.-mondtam mire elmosolyodott és összeborzolta a hajam.
-De kemény valaki.-mondta mire löktem rajta egy kisebbet.
-Ja és Baekhyun jössz egy ajtóval.-mondta mire elnevettem magam barátom meg bólintott egyet.Miután Chanie is megunta a fejünket kiment és magunkra hagyott.Nem akartam beszélgetni és semmit  mást sem,csak eldőlni és Baekhyun karjai között.Elmentem lefürdeni és miután ő is lefürdött be feküdt mellém, átkarolva maga felé fordított.
-Szép álmokat.-adott egy szájra puszit és még közelebb húzott magához.
- Neked is.-suttogtam a nyakába,nem kellet sok és el is nyomott az álom.Hosszú és élményekkel teli nap volt a mai.

5 megjegyzés:

  1. nagyon borsó lett :D és ahogy rányitottak Rarékra az nagy volt :D
    Minél hamarabb kövit :D
    Ügyesek vagytok :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hihi köszönjük :D sietünk majd :D

      Törlés
    2. Hát igen..Valakik nem bírnak magukkal és nem hagyják békén szegénykéket.ˇ^ˇ xD

      Törlés
  2. nagyon jó :)
    Gyorsan a kövit!!!!:DDDDD

    VálaszTörlés